Digitaal IC-café in de regio

Hoe geef je je leven weer vorm na een verblijf op de Intensive Care? Het verblijf op de IC kan voor veel patiënten en hun naasten een emotionele gebeurtenis zijn, die ook na ontslag uit het ziekenhuis impact heeft.

Máxima MC en het Catharina Ziekenhuis organiseren dit IC-café samen. Tijdens het IC-café staan onderwerpen centraal die te maken hebben met een verblijf op de IC. Een digitale bijeenkomst waarin het uitwisselen van informatie, het beantwoorden van vragen en het geven en ontvangen van steun centraal staat.

Data IC-cafés

Op maandag 31 mei praten we over het thema ‘Depressie en angst’. Toekomstige data en meer informatie vindt u op de flyer van het IC-café. Of kijk op www.icconnect.nl en op de websites van beide ziekenhuizen.