Advies

De organisatie van de CSA/CSD is de afgelopen jaren veranderd. Van een traditionele inrichting is de afdeling getransformeerd naar een professionele en kwaliteitsbewuste organisatie. Door de introductie van functiedifferentiatie is een groeiperspectief ontstaan voor Medewerkers Steriele Medische Hulpmiddelen. Ook is de Deskundige Steriele Medische Hulpmiddelen integraal onderdeel van deze afdeling, wat de kwaliteit ten goede komt. Daarnaast is er een kwaliteitsmanagementsysteem (KMS) opgezet dat er voor zorgt dat zowel organisatie als inhoud in control zijn. Het systeem is modulair opgezet en kan eenvoudig worden overgezet naar andere CSA’s. Tevens voldoet het aan alle eisen van de ISO 13485. We kunnen u helpen bij het (versneld) opzetten van het kwalitatief hoogwaardig KMS, maar ook van advies voorzien bij vragen van organisatorische aard. Heeft u interesse, neem dan contact met ons op via de contactpagina of ecd@catharinaziekenhuis.nl.