Mogelijk extra reistijd door Marathon Eindhoven

Op zaterdag 8 en zondag 9 oktober vindt de Marathon Eindhoven plaats. Het Catharina Ziekenhuis ligt middenin het parcours en is daarom deze dagen minder goed bereikbaar.

Een aantal wegen is afgesloten. Verschillende buslijnen rijden anders of niet en wanneer u met de auto, fiets of lopend naar het ziekenhuis komt, kan het zijn dat u soms het parcours moet oversteken. Dit kan tot vertraging leiden. Op bijgaande plattegronden staat de route van de Route Marathon Eindhoven en de Route halve Marathon Eindhoven.

Plan van te voren uw route
Wilt u graag van te voren kijken welke wegen zijn afgesloten en waar oversteekplaatsen zijn? De Gemeente Eindhoven heeft een live routeplanner ontwikkeld waarop actuele afzettingen en oversteekpunten van de verschillende parcoursen staan. Deze zijn gekoppeld aan de wedstrijdtijden. Bekijk de routeplanner hier. Hier vindt u de mogelijkheden voor het openbaar vervoer, de auto, fiets of lopend. Let op: u dient de juiste datum in te stellen via ‘route opties’, zodat u de juiste info krijgt.

Langere reistijd

Bezoekers van het ziekenhuis, Spoedeisende Hulp en/of Huisartsenpost vragen we rekening te houden met een langere reistijd. Dient u op een bepaald moment aanwezig te zijn? Vertrek dan wat eerder dan normaal. Alvast bedankt voor uw medewerking. Meer informatie over de Marathon Eindhoven staat op www.asmlmarathoneindhoven.nl