Nieuwe routenummers in ziekenhuis ‘live’

Na ruim 25 jaar was het routenummersysteem van het Catharina Ziekenhuis aan vervanging toe. Dit weekend zijn alle oude borden weg gehaald en is het nieuwe routenummersysteem vandaag ‘live’ gegaan. Heeft u een afspraak in het ziekenhuis, kijk dan thuis uw routenummer na op www.catharinaziekenhuis.nl/routenummers.

Door de vele verbouwingen en renovaties was de bewegwijzering gedateerd. Hoog tijd voor verbetering! Nieuw aan het systeem is dat alle routenummers vanaf alle ingangen en locaties in het ziekenhuis te vinden zijn door simpelweg de verwijsborden naar het betreffende routenummer te volgen. De centrale hal van het Catharina Ziekenhuis is het algemene startpunt. Vrijwilligers staan voor u klaar om de juiste weg binnen het ziekenhuis te vinden.

Overzicht routenummers?

Op onze website kunt u zien wat het nieuwe routenummer is van de afdeling waar u naartoe wilt. De nieuwe routenummers zijn te vinden op www.catharinaziekenhuis.nl/routenummers.