Jouw haar maakt een droom waar!

Omroep Brabant besteedt donderdag 21 juni een dag lang aandacht aan het tienjarig bestaan van het Catharina Kanker Instituut. Onder de naam ‘Over leven met Kanker’ wordt de hele dag op radio, tv en internet stil gestaan bij kanker.

Kanker heeft een grote impact op je leven. Patiënten die chemotherapie krijgen verliezen vaak hun haar. Het verliezen van je haar is een van de meest vervelende bijwerkingen van chemotherapie. Het heeft een grote impact bij volwassenen en helemaal bij kinderen. Een kaal hoofd maakt je namelijk zichtbaar anders. Een mooie pruik van echt haar is voor veel patiënten een droom.

Maakt jouw haar een droom waar?

Els doneerde 30 centimeter van haar haar om kankerpatiënten te helpen, wie volgt?

Goede doel

Het Catharina Ziekenhuis en Omroep Brabant zijn voor deze dag op zoek naar dames die hun lange haren willen doneren aan het goede doel. Maakt jouw haar een droom waar? Ben jij beschikbaar op donderdag 21 juni en wil jij iets goeds doen met jouw lange lokken? Stuur dan een mailtje met naam en telefoonnummer naar haardoneren@omroepbrabant.nl!