Vlot naar binnen, dat kan vanaf vandaag

Vanmorgen was het zover: onze nieuwe voordeur is geopend! Geen opstoppingen meer, maar vlot naar binnen door onze nieuwe ingang met twee schuifdeuren. De reacties van patiënten en bezoekers zijn positief. ‘Wat is dit fijn, soepel naar binnen! Heb ik de primeur?’ en ‘Eindelijk kun je met een rolstoel in één keer door, in plaats van meerdere keren stoppen’.

Half april startten de werkzaamheden aan een nieuwe deur. Waarom? Omdat wij u graag gastvrij willen ontvangen in ons ziekenhuis. Daar werkte de oude voordeur helaas niet aan mee. Patiënten en bezoekers moesten soms wachten voordat zij naar binnen konden of stonden ineens stil omdat de deur stopte met draaien.

U kunt nu weer zonder hindernissen naar binnen. U bent meer dan welkom, we helpen u graag!