Twee promoties op één kussen!

December was een bijzondere maand voor twee medewerkers uit het Catharina Ziekenhuis. An Deliaert verdedigde haar proefschrift aan de Maastricht University en dezelfde dag, veertig minuten later was haar partner Pieter Broos aan de beurt. Beide artsen uit Eindhoven hebben samen keihard gewerkt om deze deadline te halen. Ze hadden dan ook een duidelijke stok achter de deur, in januari werd hun tweede kindje verwacht.

Lees in het Eindhovens Dagblad het interview met An en Pieter.

An Deliaert promoveert op een proefschrift over behandeling van littekens op de huid. De titel van haar proefschrift luidt: Smoking and other influencing factors on skin and scar quality in surgery.

Pieter Broos promoveert op reparatie van een beschadigde buikslagader. De titel van zijn proefschrift: Challenging the limits of endovascular abdominal aortic aneurysm repair.