Cliëntenpanel Catharina Ziekenhuis: uw mening telt!

Weten wat je cliënt wil en ernaar handelen: het is misschien wel het meest essentiële om je organisatie succesvol te maken. Graag steken wij er dan ook energie in door middel van het Cliëntenpanel.

 

Wat is het Cliëntenpanel?

Het Cliëntenpanel is een initiatief van de Cliëntenraad en het Catharina Ziekenhuis. “Vier keer per jaar benaderen we de leden van het Cliëntenpanel via een online onderzoek om mee te denken over onderwerpen die op dat moment spelen in ons ziekenhuis. Dit kan van alles zijn. Van parkeertarieven tot ontslagregeling. We vragen de leden om hun ervaringen en meningen met ons te delen zodat wij verbeteringen kunnen doorvoeren in ons ziekenhuis. Niet alleen houden wij zo een vinger aan de pols, maar willen wij ook de betrokkenheid bij ons ziekenhuis vergroten”, aldus Roel Rutjens, coördinator van het Cliëntenpanel.

Wat doen we met de resultaten?

“In eerste instantie worden de resultaten van elk onderzoek gedeeld met de panelleden. Niet alleen om ze te bedanken voor hun waardevolle bijdrage, maar ook om ze inzicht te geven in de mening van de andere panelleden. Daarnaast worden de resultaten gedeeld met de betreffende afdelingen zodat zij op basis hiervan verbeteringen kunnen doorvoeren.

Wilt u meedenken met het Catharina ziekenhuis?

Het Cliëntenpanel is altijd op zoek naar nieuwe leden. Op de pagina van het clientenpanel vindt u meer informatie en kunt u zich tevens aanmelden.

Deel deze pagina

Nieuwsoverzicht Catharina Ziekenhuis