Patiënten-voorlichting

Patiëntenvoorlichting

Route: 312

Heeft u een vraag?

Patiëntenvoorlichting helpt u graag met:

• vragen over de gang van zaken in het ziekenhuis
  • vragen over patiëntenfolders
  • suggesties, opmerkingen over uw verblijf in het Catharina Ziekenhuis

Mogelijk vindt u al een antwoord op uw vraag bij ‘Veelgestelde vragen‘.

Voor het maken, wijzigen of annuleren van afspraken, medisch inhoudelijke vragen (bijvoorbeeld over recepten, medicijnen, of leefregels na opname of operatie) of spoedeisende vragen kunt u contact opnemen met de polikliniek van uw behandelend arts.

> telefoonnummers poliklinieken

Voor wie is Patiëntenvoorlichting er?

Voor iedereen met vragen, opmerkingen of een informatiebehoefte:

• patiënten
  • familie en vrienden van patiënten
  • medewerkers van het ziekenhuis
  • bezoekers, geïnteresseerden, scholieren en verwijzers zoals huisartsen

Patiëntenvoorlichting contact

Spreekbeurtenkoffer

Wilt uw kind een spreekbeurt houden over het ziekenhuis? Leen dan één van onze Spreekbeurtkoffers. Daarin zitten foto’s, presentaties en echte ziekenhuisspullen, zoals röntgenfoto’s en een doktersjas. Meer informatie over alle spreekbeurtkoffers is te vinden op deze pagina. Reserveer wel op tijd: de koffers worden veel uitgeleend.

Heeft u een vraag over MijnCatharina?

Heeft u vragen over MijnCatharina? Op onze website www.mijncatharina.nl vindt u de handleiding en antwoorden op veel gestelde vragen.

Mocht u daarna toch nog vragen hebben over het gebruik van MijnCatharina dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk. Deze is van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 16.30 uur bereikbaar op telefoonnummer 040 – 239 8444.

Neem voor overige vragen contact op met de polikliniek waar u in behandeling bent. U kunt alle poliklinieken bereiken via ons algemene telefoonnummer: 040 – 239 91 11.