De digitale bevestigingsbrief is de volgende stap

Zij krijgen dan geen brief meer per post, maar ontvangen een e-mail met hierin de melding dat er een nieuwe afspraak voor hen klaar staat in MijnCatharina. Vervolgens kunnen zij in MijnCatharina de geplande afspraak en bijbehorende informatie inzien. Er is op het portaal een overzicht beschikbaar van al hun poliklinische afspraken, zowel in het ziekenhuis als telefonisch en via videoconsult.

Om de afspraakbevestiging digitaal te ontvangen moet er in MijnCatharina (en HiX) een e-mailadres van de patiënt geregistreerd staan én moet de patiënt de contactvoorkeur ‘digitaal’ hebben aangegeven. Sinds juli zijn we hiervoor samen met patiëntenregistratie gestart met het verzamelen van de benodigde informatie van patiënten, waaronder hun e-mailadres. Met dit project zetten we een volgende stap in het gebruik van MijnCatharina en het verder digitaliseren van onze werkprocessen.

Deel deze pagina

Haca nieuwsoverzicht Catharina Ziekenhuis