Cliëntenpanel
Het Cliëntenpanel is een initiatief van de Cliëntenraad en het Catharina Ziekenhuis. Enkele keren per jaar benaderen we de leden van het Cliëntenpanel via een online onderzoek om mee te denken over onderwerpen die op dat moment spelen in het ziekenhuis. De ervaringen en meningen die de leden met ons delen zetten we in om verbeteringen door te voeren in het ziekenhuis. In deze folder leest u meer informatie over het Cliëntenpanel.
Waarom een Cliëntenpanel?
Goede gezondheidszorg en een goede dienstverlening is voor iedereen belangrijk. Dankzij het Cliëntenpanel weten wij beter wat er onder de patiënten leeft. Dat helpt ons om de kwaliteit van zorg te verbeteren.
Denkt u graag mee, meld u aan voor het Cliëntenpanel
Zo werkt het Cliëntenpanel
Als u lid bent van het Cliëntenpanel krijgt u ongeveer vier keer per jaar online een vragenlijst toegestuurd. Hierin staan vragen over onderwerpen die op dat moment spelen in ons ziekenhuis. Meedoen is altijd vrijblijvend; u bent niet verplicht de vragenlijst in te vullen.
De onderzoeksresultaten
Wij geven altijd aan de panelleden door wat de resultaten zijn van het onderzoek. Ook delen wij de resultaten met de betrokken afdelingen.
Bescherming van uw gegevens
Wij gaan uiteraard vertrouwelijk om met de gegevens en antwoorden van onze panelleden. Wij gebruiken deze alleen voor analyse van de onderzoeksresultaten. Uw e-mailadres gebruiken wij alleen om u uit te nodigen voor het onderzoek. U kunt altijd vragen of wij uw gegevens aan willen passen of verwijderen. Zodra dat gebeurd is, sturen wij u een bericht.
Wilt u meedenken met het Catharina Ziekenhuis?
Hier kunt u zich aanmelden voor het Cliëntenpanel. Wij vragen u vervolgens om een korte vragenlijst in te vullen waarin u enkele persoonsgegevens (geslacht/leeftijd) op geeft. Deze helpen ons bij het interpreteren van de resultaten.
Vragen en afmelden
Vragen over het Cliëntenpanel kunt u per e-mail sturen naar clientenpanel@catharinaziekenhuis.nl. Ook kunt u zich via dit e-mailadres afmelden.