MijnCatharina
Online uw dossier inzien of een afspraak maken? Log in op MijnCatharina met uw DigiD.
Inloggen voor uzelf

Log in op MijnCatharina met uw DigiD-gegevens of gebruik de DigiD app.
Inloggen voor een ander

De medische gegevens inzien en/of een afspraak plannen of wijzigen als gemachtigde. Log in met uw eigen DigiD.
Verwijsnummer
log in met het verwijsnummer (ZD-nummer) van uw (huis)arts.
Wilt u als ouder inloggen voor uw kind? Bekijk de uitleg: MijnCatharina voor ouders.
De nieuwe patiënt-app downloaden en gebruiken
In onze patiënt-app vindt u al uw medische informatie op één plek bij elkaar. Ga naar de App Store of Google Play en zoek op HiX Patiënt (ChipSoft) om de app te downloaden. U kunt de patiënt-app koppelen met MijnCatharina, Log daarvoor eenmalig in met DigiD. Daarna kiest u een inlogcode waarmee u snel en gemakkelijk kunt inloggen in de app.
MijnCatharina is een persoonlijke en beveiligde omgeving voor patiënten van het Catharina Ziekenhuis. Hier kunt u zelf 24 uur per dag, 7 dagen per week uw afspraken inzien, u aanmelden voor uw afspraak, een e-mail sturen naar uw zorgverlener (e-consult) en uw medisch dossier bekijken.
MijnCatharina voor kinderen & jongeren
Ben je 12 jaar of ouder? Dan kun je zelf inloggen op MijnCatharina, het digitale dossier van het ziekenhuis. Je gebruikt hiervoor je eigen DigiD. Heb je die nog niet? Vraag er dan samen met je ouders een aan op www.digid.nl.
Wat je moet weten: Je ouders kunnen niet meer automatisch meekijken. Dat mag alleen als jij dat goed vindt. Vanaf 16 jaar bepaal je helemaal zelf wie jouw gegevens mag bekijken. Meer over MijnCatharina voor kinderen & jongeren.
MijnCatharina voor ouders
Als ouder wilt u weten hoe het gaat met uw kind. Dat begrijpen we. In MijnCatharina kunt u in sommige gevallen het medisch dossier van uw kind bekijken. Hoe dat werkt, hangt af van de leeftijd van uw kind.
Wilt u weten hoe u toegang krijgt? Of waarom jongeren vanaf 12 jaar meer privacy krijgen in de zorg? Meer over MijnCatharina voor ouders.
Afspraak verzetten of vragen over een behandeling of medicatie
Neem dan contact op met de polikliniek waar u in behandeling bent. U kunt de poliklinieken van ons ziekenhuis bereiken via ons algemene telefoonnummer: 040 – 239 91 11. Een overzicht van alle telefoonnummers en openingstijden vindt u op de pagina Telefonische bereikbaarheid en openingstijden.
Vragen over het gebruik van MijnCatharina en de patiënt-app
Heeft u problemen bij het inloggen op MijnCatharina of de patiënt-app? Bekijk de vragen en antwoorden over de werking van MijnCatharina, de nieuwe patiënt-app en hoe u kunt inloggen.
Lukt het inloggen alsnog niet, neem dan contact op met onze helpdesk MijnCatharina: 040 – 239 84 44 (alleen voor vragen over het gebruik van MijnCatharina en de patiënt-app). Deze is bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 9.00 tot 16.30 uur.