Alle verhalen uit het ED gebundeld in magazine ‘In het hart van de crisis’

Acht maanden lang liep ED-verslaggever Jurriaan Nolles mee in ons ziekenhuis. Hij beschreef in 32 artikelen de coronazorg van binnenuit. Alle verhalen zijn nu gebundeld in het online magazine ‘In het hart van de crisis’.

COVID-19, de lock-downs en de verschillende maatregelen hebben een enorme impact gehad op onze gehele samenleving. In ons ziekenhuis waren het maanden waarin bijzondere, intensieve, verdrietige en mooie momenten elkaar in sneltreinvaart afwisselden. Een tijd die meer dan ooit ging over mensen. Patiënten, hun naasten en onze collega’s.

De mens centraal

In die onzekere tijd hebben we ED-journalist Jurriaan Nolles toegelaten in ‘ons Cathrien’. Jurriaan kreeg de vrije hand om beelden en verhalen te verzamelen voor zijn krant. Wat hij hoorde, zag en meemaakte, schreef hij zo puur en eerlijk mogelijk op. Stuk voor stuk indrukwekkende verhalen, verhalen waar altijd de mens centraal stond.

Bijzonder magazine

We hebben zijn verhalen op volgorde van publicatie gebundeld in het digitale magazine ‘In het hart van de crisis’.

Het magazine is met deze link te bekijken: https://digitaalpubliceren.com/catharinaziekenhuis/18203/

Een bijzonder stukje Catharina geschiedenis dat we ondanks alles willen vasthouden.