Burgemeester John Jorritsma bezoekt Catharina Ziekenhuis

Burgemeester John Jorritsma heeft vandaag opnieuw het Catharina Ziekenhuis bezocht. Samen met ziekenhuisbestuurder Nardo van der Meer bracht hij een bezoek aan de Spoedeisende Hulp, één van de drie cohortafdelingen en het laboratorium.

Jorritsma had een duidelijke boodschap; ‘Hou vol!’. “De verhalen die ik hier vandaag weer heb gehoord, gaan onder je huid zetten. Op televisie luisteren we allemaal naar de experts, zien we allerlei statistieken, maar de schrijnende verhalen achter de ziekenhuisdeuren horen we niet. De gevolgen van ons gedrag gaan veel verder. Alsjeblieft, houd afstand, was je handen en houd je aan alle maatregelen”, benadrukt burgemeester John Jorritsma.

Bekijk de boodschap van burgemeester John Jorritsma na zijn bezoek aan het Catharina Ziekenhuis.

Burgemeester Jorritsma in gesprek met teamleider Mandy Munsters (l) en SEH-arts Maaike Maas (m) op de Spoedeisende Hulp van het Catharina Ziekenhuis.

Burgemeester Jorritsma bezoekt samen met voorzitter Nardo van der Meer van het Catharina Ziekenhuis het laboratorium van het ziekenhuis.