Catharina ziekenhuis zondag 14 september minder goed bereikbaar

Op zondag 14 september trekt een colonne met oude legervoertuigen door de regio Eindhoven voor de herdenking van Operation Market Garden, zeventig jaar geleden. Hierdoor is het Catharina Ziekenhuis de hele dag minder goed bereikbaar.

De colonne van ongeveer vierhonderd voertuigen gaat dwars door Eindhoven en volgt de route Aalsterweg – Stratumsedijk – Hertogstraat – Vestdijk – Vestdijktunnel – Veldmaarschalk Montgomerylaan – Onze Lieve Vrouwestraat – John F. Kennedylaan om dan via Son en Breugel naar eindbestemming Veghel te gaan.

Bezoekers van het Catharina Ziekenhuis moeten rekening houden met een langere reistijd en mogelijke vertraging als gevolg van omleidingsroutes. Omleidingsroutes worden met gele borden langs de weg aangegeven. Indien nodig worden ook grootschalige omleidingsroutes getoond op dynamische borden langs de snelwegen.

De organisatie heeft een routekaart van het evenement beschikbaar gesteld.