Daar word je warm van: mooi resultaat voor Eindhoven Samen Sterk

De truienactie Eindhoven Samen Sterk heeft meer dan 100 zorgverleners van het Catharina Ziekenhuis een warm voorjaar bezorgd. Daarnaast bracht de actie ook nog eens € 5.500 op voor het Catharina Onderzoeksfonds.

De actie werd in de winter opgestart door het ziekenhuis in nauwe samenwerking met Eindhoven Textiel en Eindhoven Shopper. Per trui ging een deel van de opbrengst naar het Catharina Onderzoeksfonds. Ook werd meer dan honderd keer een trui gedoneerd aan een zorgmedewerker in het ziekenhuis.

Kersverse hoogleraar Erik Schoon neemt de cheque van Eindhoven Samen Sterk in ontvangst.

Het geldbedrag werd door Eindhoven Textiel overhandigd aan de kersverse hoogleraar Eric Schoon, MDL-arts in het Catharina Ziekenhuis. Met het bedrag wordt medisch wetenschappelijk onderzoek gefinancierd.

De truien zijn nog steeds te bestellen via www.eindhovensamensterk.nl. De inzamelings- en doneeractie is nu wel gesloten.