Webinar: Bevallen in het Ziekenhuis

- Webinar

Informatie avonden voor aanstaande ouders. Data en meer informatie hierover kunt u vinden op de website van het Catharina Ziekenhuis en op Facebook. Aanmelden kan via infoservicedeskfb@catharinaziekenhuis.nl.

Bent u zwanger en wilt u meer weten over bevallen in het Catharina Ziekenhuis? Meld u dan aan voor het webinar ‘Bevallen in het Catharina Ziekenhuis’.

Het webinar is bedoeld voor aanstaande moeders en hun partners die in het ziekenhuis willen of moeten bevallen. U krijgt informatie over aspecten die betrekking hebben op de zwangerschap en de bevalling. Ook is er ruimte voor het stellen van vragen.

Aanmelden

Aanmelden voor het webinar kan via het e-mailadres: infoservicedeskfb@catharinaziekenhuis.nl onder vermelding van ‘Webinar bevallen in het Catharina Ziekenhuis’ + datum dat u wilt deelnemen.

Aan de avond zijn geen kosten verbonden. Via uw inschrijving per mail geeft u toestemming dat wij de inloggegevens en instructie naar u mogen mailen. Een dag van te voren krijgt u per mail de link naar het webinar doorgestuurd.

Vragen?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de polikliniek Gynaecologie via telefoonnummer 040 – 239 93 00.

Alle data in 2024

• Woensdag 24 januari