Grootschalige wegwerkzaamheden rondom Catharina Ziekenhuis

Op maandag 3 juni 2013 start de gemeente Eindhoven met de herinrichting van de Dr. Cuyperslaan. Het gaat om de gehele Dr. Cuyperslaan, tussen de Eerste Lieven de Keylaan en de Europalaan. Deze werkzaamheden hebben gevolgen voor de bereikbaarheid van ons ziekenhuis.

De werkzaamheden duren naar verwachting tot eind mei 2014. Het Catharina Ziekenhuis blijft tijdens de werkzaamheden goed bereikbaar. Hiervoor worden tijdelijke maatregelen genomen zoals wegomleidingen en extra ‘doorsteken’.

Als u een afspraak hebt bij het ziekenhuis, is het verstandig om rekening te houden met extra reistijd. Voor actuele informatie over de bereikbaarheid van het Catharina Ziekenhuis kunt u terecht op de website van de gemeente Eindhoven: herinrichting Dr. Cuyperslaan.