Kortere toegangstijden Catharina Hart- en Vaatcentrum door integrale planning

Hoe benutten we schaarse capaciteit optimaal? Het is een vraag die het afgelopen jaar in veel ziekenhuizen actueler was dan ooit, en voorlopig nog zal zijn. In het Catharina Hart- en Vaatcentrum is het gelukt om de beschikbare capaciteit zo optimaal mogelijk in te zetten. En daar zijn we trots op! Sterker: meer ziekenhuizen zouden van onze aanpak kunnen leren. En daarom delen we ons proces, in de hoop dat we meer ziekenhuizen kunnen inspireren!

Mieke van den Nieuwenhuijzen, manager Hart- en Vaatcentrum van het Catharina Ziekenhuis en Wouter van Zwieten, consultant integrated health-solutions van Medtronic hebben hun aanpak, uitdagingen en resultaten op een rij gezet. Meer weten? Lees hier hun verhaal.