Open Dag bij De Eik op Wereldkankerdag

Bijna 97 procent van de (ex-)kankerpatiënten ervaart diverse klachten tijdens, maar vooral na de behandeling. Voor deze mensen is veel zorg beschikbaar, maar waar vind je die?

Om patiënten en hun naasten te helpen de juiste zorg te vinden, werkt het ziekenhuis nauw samen met De Eik, het centrum voor leven met en na kanker.

Open dag op Wereldkankerdag

Zondag 4 februari 2024 is het Wereldkankerdag. Dan opent De Eik haar deuren op locatie Klein Tongelreplein 8 in Eindhoven. De open dag is voor iedereen die te maken heeft met kanker. Als je zelf kanker hebt, je ouder, je kind of je vriend of wanneer je liefste aan kanker is overleden. Iedereen is van harte welkom. De hele dag kun je aansluiten bij diverse activiteiten.

Bij De Eik kun je terecht voor een luisterend oor, ontmoet je lotgenoten die vergelijkbare ervaringen hebben, kun je meedoen met diverse creatieve activiteiten, organiseren we informatiebijeenkomsten over de gevolgen van kankerbehandelingen en bieden we een Leef Fit-programma.

Interesse? Kijk voor het programma op de website van Centrum De Eik.