Oproep op Facebook geeft Erik een opkikker!

Wat een oproep op Facebook al niet teweeg kan brengen. Erik Adriaensen (50) werd deze zomer aangenaam verrast. Hij werd in zijn ziekenhuisbed in het Catharina Ziekenhuis bedolven onder stapels post. “Een ideetje van mijn vrouw en een super service van het ziekenhuis.”

Erik is nierpatiënt en geen vreemde in het ziekenhuis. “Ik heb echt pech deze zomer. Ik werd begin juli opgenomen en lig eigenlijk al heel de zomer hier. Toen de verpleegkundige op een ochtend met een stapel beterschapskaarten binnen kwam lopen, dacht ik; ‘is dat allemaal voor mij’. Hartstikke leuk! Ik voelde me even heel bijzonder”, lacht Erik.

Gratis kaartenservice

Zijn vrouw had in een berichtje op Facebook gevraagd via de gratis kaartenservice van het Catharina Ziekenhuis een beterschapskaart te sturen om Erik massaal een hart onder de riem te steken. “Ja, dat hebben ze gedaan. Massaal. Ik kreeg een hele stapel. Vandaag mag ik waarschijnlijk naar huis. Het stapeltje ligt al klaar! Ze gaan allemaal mee”, aldus Erik.

Ook een kaartje sturen naar iemand die in het Catharina Ziekenhuis ligt? Kijk op deze pagina.