Afdeling Nierziekten Catharina Ziekenhuis en het Dialysecentrum Deurne van het Elkerliek ziekenhuis (Video)

Nierziekten
Michelangelolaan 2
5623 EJ Eindhoven

Catharina een Santeon ziekenhuis

De afdeling Nierziekten van het Catharina Ziekenhuis en het Dialysecentrum Deurne van het Elkerliek ziekenhuis is met meer dan 200 patiënten in 2014 het op één na grootste landelijke centrum waar zorg voor nierziekten wordt geboden. Patiënten met nierfalen kunnen hier terecht voor onderzoek en behandeling van ziekten van de nieren en nierfalen. Maar ook voor een nierfunctie vervangende therapie zoals een dialyse (zuiveren van bloed) en de voorbereiding en/of begeleiding van een niertransplantatie.