Draadloos internet op de verpleegafdeling (Folder)

Michelangelolaan 2
5623 EJ Eindhoven

Catharina een Santeon ziekenhuis

Draadloos internet op de verpleegafdeling (Folder)

Op de meeste verpleegafdelingen zijn er plaatsen waar u gebruik kunt maken van draadloos internet. De verpleegkundige kan u vertellen waar u met uw eigen laptop, smartphone of tablet terecht kunt.

In het Catharina Ziekenhuis komt u op het internet via het WiFi netwerk ‘Catharina-guest’.

Voorwaarden

Het gebruik van een laptop, tablet of smartphone is toegestaan, als hierdoor de normale werkzaamheden in het ziekenhuis niet worden verstoord. Andere patiënten of zorgverleners mogen er geen last van ondervinden. Gebruik bij voorkeur een oor- of koptelefoon en bekijk geen sites die aanstootgevend kunnen zijn. Is het nodig om een stroomkabel te gebruiken? Let er dan op dat deze onbeschadigd is en niemand in de weg ligt.

Het Catharina Ziekenhuis biedt geen ondersteuning bij (technische) vragen over internetgebruik. Ook kan het Catharina Ziekenhuis niet aansprakelijk worden gesteld voor vermissing, diefstal of beschadiging van zaken die niet behoren tot de ‘algemene dagelijkse levensbehoeften’, zoals laptops, smartphones, kraskaarten, creditcards en dergelijke.

Hoe werkt het?

1. Zorg dat de WiFi-verbinding op uw laptop, tablet of smartphone aanstaat.
  2. Kies onder instellingen het draadloze netwerk ‘Catharina Guest’.
  3. Accepteer de voorwaarden door onderaan de pagina op ‘akkoord’ te klikken. Nu kunt u gebruikmaken van onze gratis WiFi-verbinding. Elke keer dat uw apparaat met het netwerk verbinding maakt, wordt gevraagd akkoord te gaan met de voorwaarden.