Welkom in het Catharina Kanker Instituut (Folder)

Catharina Kanker Instituut
Michelangelolaan 2
5623 EJ Eindhoven

Catharina een Santeon ziekenhuis

Welkom in het Catharina Kanker Instituut (Folder)

Welkom in het Catharina Kanker Instituut. In deze folder geven wij praktische informatie over het Catharina Kanker Instituut. U leest wie u helpen, hoe u ons kunt bereiken en waar u zich bij binnenkomst kunt melden.

Waar vindt u het Catharina Kanker Instituut?

Via de eigen ingang

U kunt het Catharina Kanker Instituut bereiken via onze eigen ingang. Houd de borden ‘Spoedpost’ aan, en rijd verder totdat u ‘Catharina Kanker Instituut’ op de borden ziet staan. Hier bevinden zich parkeerplaats P5, voor auto’s en taxi’s.

Via de hoofdingang van het ziekenhuis

Als u het Catharina Ziekenhuis via de hoofdingang binnenkomt dan volgt u de routenummers die horen bij de afdelingen Oncologie, Gynaecologische Oncologie of Radiotherapie.

Aanmelden

Neem bij uw bezoek altijd een geldig legitimatiebewijs mee, deze heeft u nodig om uw dagticket te kunnen printen bij de aanmeldzuilen bij de ingang.

Komt u voor de eerste keer? Dan kunt u zich als patiënt registreren in de centrale hal van het Catharina Ziekenhuis en ontvangt u een dagticket met een QR-code. Vervolgens kunt u de routenummers volgen die horen bij de afdelingen Oncologie, Gynaecologische Oncologie of Radiotherapie om bij het Catharina Kanker Instituut uit te komen. Daar vindt u een aanmeldzuil met deze routenummers. Scan bij deze aanmeldzuil de QR-code op uw dagticket om u aan te melden voor uw afspraak.

Bent u al patiënt?

Voor iedere afspraak kunt u thuis online inchecken, 24 uur voor uw afspraak. Dan ontvangt u een digitale QR-code op uw telefoon.

Heeft u geen mogelijkheid om online in te checken? Dan kunt u dit bij de aanmeldzuil bij de ingang van het Catharina Kanker Instituut of bij de aanmeldzuil in de centrale hal doen. Hier krijgt u een dagticket met een QR-code. Daarna meldt u zich met uw QR-code aan bij de aanmeldzuil waar uw routenummer op staat. Hoe dit precies in zijn werk gaat, kunt u bekijken op www.catharinaziekenhuis.nl/aanmelden.

Komt u vanuit de centrale ingang? Dan volgt u de routenummers die horen bij de afdelingen Oncologie, Gynaecologische Oncologie of Radiotherapie. U kunt uw (digitale) QR-code scannen bij de aanmeldzuil waar uw routenummer op staat. Vervolgens kunt u plaatsnemen in de wachtkamer die aangegeven staat op de aanmeldzuil. Uw zorgverlener weet dan dat u aanwezig bent.

Komt u vanuit de ingang van het Catharina Kanker Instituut? Dan kunt u uw dagticket met QR-code scannen bij de aanmeldzuil met de routenummers die horen bij de afdelingen Oncologie, Gynaecologische Oncologie of Radiotherapie.

Vervolgens kunt u plaatsnemen in de wachtkamer, uw zorgverlener weet dan dat u aanwezig bent.

Wie helpen u?

Binnen het Catharina Kanker Instituut werken verschillende zorgverleners nauw samen. Hier bevinden zich een aantal afdelingen:

• de polikliniek Oncologie
  • de dagbehandeling Oncologie
  • de afdeling Radiotherapie
  • de verpleegafdelingen (chirurgische) Oncologie

Doordat er meerdere spreekuren tegelijk gehouden worden, kan het zijn dat een patiënt die later binnen komt eerder wordt geholpen. Onze receptionisten en polikliniek-assistenten kunnen uw vragen over wachttijden beantwoorden.

De wachtruimte

In de wachtruimte van het Catharina Kanker Instituut staat gratis koffie of thee voor u klaar.

Infopunt Leven met kanker

Het Catharina Kanker Instituut biedt in samenwerking met Inloophuis de Eik een plek waar kankerpatiënten en hun naasten terecht kunnen voor alle vragen op het gebied van ondersteunende zorg. Deze ondersteunende zorg kan helpen om klachten te verminderen of met de ziekte om te gaan. De aanwezige gastheer of gastvrouw gaat graag het gesprek met u aan. Hij of zij kan helpen om de informatie of activiteiten te vinden die kunnen ondersteunen bij het omgaan met de ziekte. Het infopunt is te vinden in de hal van het Catharina Kanker Instituut.

Verandering in uw persoonlijke gegevens

Het is belangrijk dat u eventuele veranderingen in uw persoonlijke gegevens doorgeeft, online via het patiëntenportaal Mijn Catharina of via de aanmeldzuilen bij een ingang. Het betreft hier veranderingen zoals naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, verzekering en huisarts. U kunt uw gewijzigde gegevens ook telefonisch aan onze Patiëntenregistratie doorgeven via 040 – 239 54 00.

Vragen

Wij hopen u met deze folder een goede eerste indruk te hebben gegeven van het Catharina Kanker Instituut. Als u nog vragen heeft, stel deze dan gerust.

Zodra u bij ons onder behandeling bent, kunt u ons ook online bereiken voor vragen via MijnCatharina. Informatie over hoe dit werkt vindt u hier: www.catharinaziekenhuis.nl/mijn-catharina/.

Overige informatie over het Catharina Kanker Instituut vindt u op: www.catharinaziekenhuis.nl/catharinakankerinstituut