Save the date: Hartweek 26 tot en met 30 september

De Hartweek gaat fysiek door en wordt gehouden van maandag 26 tot en met vrijdag 30 september! Noteer de nieuwe datum in uw agenda en laat uzelf vijf dagen informeren, verrassen en vermaken met lezingen, presentaties, workshops, enthousiaste en boeiende sprekers en live beelden vanuit de hartkatheterisatie- en de operatiekamer op het gebied van cardiologie en cardiochirurgie.

Het programma van de Hartweek ziet er als volgt uit. Op maandag is het thema Hartfalen en dinsdag staat in het teken van ‘Cardiologie is overal met onder andere vrouwen & hartziekten’. Op woensdag komen we live vanuit de operatiekamer met een PCI met OCT en FFR en een Off Pump CABG operatie. Donderdag gaat het over hartritmestoornissen en vrijdag staat klinische redeneren & een snijcollege op de agenda. De uitnodiging en het aanmeldformulier volgen in augustus. Vragen? Mail naar hartweek@catharinaziekenhuis.nl.