Stadswandeling voor borstkankerpatiënten; wij lopen met je mee!

Oktober is borstkankermaand. En dat wil het team van het Borstkankercentrum van het Catharina Ziekenhuis niet ongemerkt voorbij laten gaan. Samen met Inloophuis De Eik organiseert het ziekenhuis op zaterdag 15 oktober om 10.15 uur een stadswandeling voor borstkankerpatiënten.

De wandeling wordt begeleid door wandelcoaches en start bij het inloophuis aan het Klein Tongelreplein 8 in Eindhoven. Wie niet zo van wandelen houdt, kan deelnemen aan verschillende creatieve activiteiten of kennismaken met onder andere een ontspanningsmassage of Zen meditatie bij De Eik. De ochtend start om 09.30 uur.

Wil je deelnemen aan de ochtend, meld je dan aan via vsborstkankercentrum@catharinaziekenhuis.nl. Geef bij je aanmelding aan of je wilt wandelen of de creatieve activiteit wilt doen.