Toegenomen MDL-zorg leidt tot langere toegangstijden

De sterk toegenomen vraag naar MDL-zorg leidt in het Catharina Ziekenhuis tot langere toegangs- en doorlooptijden dan u van ons gewend bent. Om de kwaliteit van onze zorg te waarborgen vragen wij sommige huisartsen actief om  bepaalde patiëntengroepen naar een ander ziekenhuis te verwijzen.

• Patiënten buiten ons primaire adherentiegebied* met een zorgvraag anders dan (verdenking op) oncologie of bovenregionale zorg.
  • Patiënten met een second opinion-zorgvraag anders dan (verdenking op) oncologie.

* Ons primaire adherentiegebied zijn de gemeenten: Best, Bergeijk, Boxtel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Laarbeek, Nuenen, Oirschot, Schijndel, Sint-Oedenrode, Someren, Son en Breugel, Valkenswaard, Veghel, Veldhoven, Waalre.