Truien ‘Eindhoven Samen Sterk’ actie nu ook af te halen

Goed nieuws voor alle fans van de truienactie ‘Eindhoven Samen Sterk’. Door de versoepelingen is het mogelijk om vanaf nu je trui zelf af te halen en bespaar je verzendkosten.

Met de actie ‘Eindhoven Samen Sterk’ roept het Catharina Ziekenhuis alle Eindhovenaren op om zorgmedewerkers een ‘warm’ hart onder de riem te steken. Door het dragen van een speciale Eindhoven Samen Sterk hoodie denken we in de koude winterdag aan al onze zorgmedewerkers. Dus laat de zorg niet in de kou staan. Met het aanschaffen van een hoodie voor jezelf of een zorgmedewerker, steun je ook nog het goede doel: het Catharina Onderzoeksfonds. Inmiddels zijn al meer dan 100 truien gedoneerd aan het zorgpersoneel.

Bestellen

Truien zijn hier te bestellen en af te halen bij Eindhoven Shopper aan de Torenallee 60 in (StrijpS) Eindhoven. wie een trui af wil halen, dient wel een afhaaltijdstip af te spreken via  info@eindhovenshopper.nl.