Vragen en antwoorden over afspraken maken, verzetten of afzeggen in MijnCatharina

Een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden over de mogelijkheid om afspraken te maken, verzetten of afzeggen in MijnCatharina.

Veelgestelde vragen

  • Als u na het bezoek aan de huisarts een (zorgdomein)verwijzing heeft gekregen voor een specialisme in het Catharina Ziekenhuis, kunt u via MijnCatharina een afspraak inplannen. Dit staat dan vermeld op de verwijzing met een zogenoemd ZorgDomein-nummer. Als dit van toepassing is, kan dit op 2 manieren: inloggen met het ZD-nummer of inloggen met DigiD en vervolgens een afspraak maken met het ZD-nummer:

    Stap 1

    • Log in met het ZD-nummer (website: direct afspraak maken met ZD-nummer)
      OF
    • Log in op MijnCatharina via www.catharinaziekenhuis.nl en Klik op ‘Agenda’ in het beginscherm. Klik daarna in grijze menu op ‘Verwijzing inplannen’.

    Stap 2

    Kies hier de mogelijkheden die van toepassing zijn op de afspraak. Bij meer opties is het mogelijk om te zoeken op een specifieke dag, datum of tijdstip.

    • Klik op ‘Plan deze afspraak’. Er verschijnt een samenvatting van de gekozen afspraak.
    • Klik op ‘Volgende’ om de afspraak definitief te maken en te bevestigen.
    • Klik op ‘Aankomend’ om uw aanstaande afspraken in het Catharina Ziekenhuis te zien.
  • Log in op MijnCatharina via www.mijncatharina.nl en klik op ‘Agenda’ in het beginscherm. Klik daarna op ‘aankomende afspraken’ vervolgens kunt u bij de afspraak op ‘Wijzigen’ klikken.

  • Log in op MijnCatharina via www.mijncatharina.nl en ga naar ‘Mijn gegevens’. Vul hier uw e-mailadres in en beantwoord de vraag ‘e-mailen toestaan’ met ‘Ja’. Vul bij ‘contactprofiel’ ‘digitaal’ in en klik op ‘Opslaan’.


© 2024 Catharina Ziekenhuis
Alle rechten voorbehouden