Wij verrassen patiënten en bezoekers!

Een krantje terwijl u wacht, dat hebben wij speciaal voor u geregeld. En daar houdt onze service niet op. Wij bieden namelijk al onze patiënten en bezoekers een extraatje: thuis nog 14 dagen genieten van de krant, helemaal gratis!

Vanaf maandag 1 oktober kunt u in al onze wachtruimten het Eindhovens Dagblad lezen en bij de balie is de ED-waardecheque beschikbaar. Deze cheque stuurt voor31 december 2012ingevuld naar het Eindhovens Dagblad en u ontvangt 2 weken lang de krant. Na die periode stopt de bezorging automatisch. De actie is alleen geldig als er op uw adres de laatste 3 maanden geen proefabonnement is bezorgd en het adres zich bevindt binnen het verspreidingsgebied van het ED en het BD.

Dus komt u naar ons ziekenhuis? Geniet van het ED en uw cadeau!