Actie ‘Eindhoven Samen Sterk’ groot succes

De actie ‘Eindhoven Samen Sterk’ van het Catharina Ziekenhuis is een groot succes. Er zijn al meer dan 600 truien gekocht en 80 truien gedoneerd aan zorgmedewerkers van het Catharina Ziekenhuis. Vandaag zijn er weer medewerkers van de Spoedeisende Hulp en de cohortafdelingen verrast met een trui. Even een attentie dat we aan ze denken in deze tijd.

Met de actie ‘Eindhoven Samen Sterk’ roept het Catharina Ziekenhuis alle Eindhovenaren op om zorgmedewerkers een ‘warm’ hart onder de riem te steken. Door het dragen van een speciale Eindhoven Samen Sterk hoodie denken we in de koude winterdag aan alle zorgmedewerkers.

Steentje bijdragen

Een Eindhoven Samen Sterk hoodie kost 25 euro. Het mooist is natuurlijk als iedereen er één voor zichzelf én één voor een zorgmedewerker van het Catharina Ziekenhuis koopt. “Maar dat is geen verplichting. Je kunt er gewoon een voor jezelf kopen, of een voor de zorg. Van elke verkochte hoodie gaat bovendien 5 euro naar het Catharina Onderzoeksfonds van het Catharina Ziekenhuis. Hiermee zetten we met elkaar niet alleen de medewerkers in de zorg in de schijnwerpers, maar dragen we ook een steentje bij aan onderzoek naar corona”, legt fondsenwerver van het Catharina Onderzoeksfonds, Carmen Maanicus uit.

De hoodie is er in verschillende kleuren en modellen en is nog altijd te bestellen op https://catharinasamensterk.ccvshop.nl/