Alles wat je altijd al wilde vragen over prostaatkanker: dinsdag Q&A op Facebook

Omroep Brabant houdt dinsdagavond in samenwerking met het Catharina Ziekenhuis een vragenuur over prostaatkanker. Dat gebeurt in het kader van Movember, de maand met aandacht voor prostaatkanker bij mannen.

Prostaatkanker is de meest voorkomende vorm van kanker bij mannen. In 20 procent van de gevallen gaat het om deze vorm van kanker.
Uroloog Eric Vrijhof beantwoordt alle vragen over prostaatkanker

Wil je meer weten? Hoor je bij de risicogroep? Waar moet je op letten en wat kun je doen? Kun je nog seks hebben als je bent geopereerd? Stel je vraag via prostaatkanker@catharinaziekenhuis.nl of tijdens het vragenuur op Facebook en krijg live antwoord.

Meest voorkomende vormen van kanker 2017

Tom van den Oetelaar presenteert de Q&A. Hij interviewt daarin oncologisch chirurg Eric Vrijhof van het Catharina Kanker Instituut in Eindhoven.

De live Q&A-sessie begint deze dinsdag om halfzeven ’s avonds en is live te zien via de Facebookpagina van het ziekenhuis en van Omroep Brabant. De live sessie is ook te volgen via de website van Omroep Brabant.  Heb jij een vraag voor uroloog Eric Vrijhof?