Catharina vrijwilligers als één grote familie naar Volendam

74 vrijwilligers van ons ziekenhuis zijn gisteren in het zonnetje gezet in Volendam. En op de foto! In klederdracht natuurlijk.

Door het jaar heen zijn ze de glimlach in de centrale hal, de wegwijzer bij de liften en het luisterend oor op de afdelingen. Dinsdag stonden onze vrijwilligers zelf centraal tijdens hun jaarlijkse uitje.

Onze vrijwilligers staan altijd met een lach klaar. Die lach stopt natuurlijk niet in Volendam!

De bus bracht 74 van in totaal 103 vrijwilligers naar de Dijk in Volendam; voor een hapje en een drankje en natuurlijk de foto in traditionele klederdracht. Met de boot werd koers gezet richting Marken, waar het goed borrelen was. De dag werd afgesloten met een diner, waar natuurlijk vis op het menu stond…

Onze vrijwilligers hebben genoten van een zomerse dag op en aan het water. Van “alles zit mee, kon niet perfecter” en “Uit de kunst” tot “een heerlijke dag uit!”

Vandaag zijn alle vrijwilligers weer op hun post in ons ziekenhuis! Misschien een goed idee om ze eens aan te spreken en te vragen hoe het gisteren was in Volendam en Marken…ze zullen, enthousiast als altijd, graag hun avonturen met je delen.

Zelf interesse om vrijwilliger te worden in ons ziekenhuis? Kijk eens op onze website