Catharina Ziekenhuis gaat wandelen met borstkankerpatiënten

Oktober is borstkankermaand. En dat wil het team van het Borstkankercentrum van het Catharina Ziekenhuis niet ongemerkt voorbij laten gaan. Onder de noemer ‘Borstkanker, we lopen met je mee’, gaan zij op zaterdag 30 oktober met borstkankerpatiënten om 10.00 uur wandelen bij de Wasvenboerderij aan de Celebeslaan in Eindhoven.

‘Borstkanker, we lopen met je mee’ is precies wat de naam doet vermoeden: een wandeling van patiënten met hun zorgverleners. “De wandeling is 5 kilometer lang zodat deze voor iedereen te doen is. Het doel is om ook eens in een andere omgeving in contact te komen met elkaar. En daarom gaan we samen de natuur in”, legt oncologisch chirurg dr. Johanne Bloemen uit.

De ochtend start om 10.00 uur en wordt tussen 12.00 en 13.00 uur afgesloten met een kopje soep. Aanmelden voor ‘Loop met je Dokter’ kan via vsborstkankercentrum@catharinaziekenhuis.nl.