Eerste truien van actie ‘Eindhoven Samen Sterk’ uitgereikt

De eerste 10 gedoneerde truien zijn vandaag uitgereikt aan medewerkers van onze Intensive Care. De 10-ic-verpleegkundigen reageerden enthousiast op de donatie door Duisenburgh uit Waalre.

Duisenburgh was het eerste bedrijf dat het initiatief ‘Eindhoven Samen Sterk’ omarmde. Met de actie roept het ziekenhuis naast bedrijven ook alle Eindhovenaren op om zorgmedewerkers een ‘warm’ hart onder de riem te steken. Je kan de trui voor jezelf kopen of doneren aan één van de zorgmedewekers in het Catharina Ziekenhuis!

Er zijn in nog geen week tijd al bijna 200 truien verkocht, waarvan er 30 zijn gedoneerd! De komende weken kunnen wij dus meer medewerkers gelukkig maken. Dank jullie wel!

Een voor jou, een voor de zorg

Lekker warm het nieuwe jaar in? Voor jou en een zorgverlener? Bestel dan twee truien op www.eindhovensamensterk.nl. Eén mag natuurlijk ook! Een trui kost 25 euro en van elke verkochte trui gaat 5 euro naar het Catharina Onderzoeksfonds.