Heeft het Catharina Ziekenhuis een contract met uw zorgverzekeraar?

In de laatste weken van het jaar verdiepen veel mensen zich in hun zorgverzekering. Blijven, aanpassen of overstappen? Wij krijgen in deze periode dan ook veel vragen van patiënten of hun zorgverzekeraar voor 2023 een contract heeft afgesloten met het ziekenhuis.

Om aan die vragen tegemoet te komen hebben wij op onze website een actueel overzicht gezet met alle verzekeraars die tot nu toe voor 2023 een contract hebben afgesloten voor minimaal de zorg uit het basispakket. Wij hopen met dit overzicht deze beslissing wat makkelijker te maken.

In het overzicht staan alle verzekeraars die de zorgkosten vergoeden uit het basispakket. Afhankelijk van de afgesloten (aanvullende) verzekeringspolis kunnen de rechten op extra vergoedingen verschillen. Tevens vind u hier de passantentarieven en prijslijst dure geneesmiddelen.