De kracht van persoonlijke aandacht bij borstkanker

Als je een knobbeltje in je borst voelt, dan wil je maar één ding: zo snel mogelijk duidelijkheid. Liefst in een omgeving waar de meest innovatieve medische wetenschap en de allerbeste zorg samen komen. Het Borstkankercentrum van het Catharina Ziekenhuis is zo’n plek. We doen al jaren baanbrekend wetenschappelijk onderzoek. En staan bekend om onze hoogtechnologische behandeling van kanker, maar onze echte expertise is persoonlijke aandacht.

Voel je of merk je iets in één van je borsten waar je ongerust over bent? Blijf daar niet mee rondlopen. Kom naar ons toe en je kunt direct bij ons terecht. Je vindt bij ons alle zorg rondom borstkanker onder een dak:

• Onderzoek: mammografie, echo, punctie
  • Behandeling: Oncologische chirurgie (operatie), chemotherapie, radiotherapie (bestraling)
  • Nazorg: mental coaching, begeleiding van je partner en kinderen.

Wil je zien hoe we dat doen? Bekijk deze video waarin we je een kijkje achter de schermen geven in ons Borstkankercentrum. Hierin legt Yvonne van Riet, oncologisch chirurg uit hoe we persoonlijke aandacht bieden en zie je inspirerende voorbeelden van de impact ervan op onze patiënten.

Laat je meenemen in de wereld van persoonlijke zorg en ontdek hoe het Catharina Ziekenhuis zich inzet om jou de best mogelijke ondersteuning te bieden tijdens je borstkankertraject. Samen zorgen we voor jouw welzijn en herstel.

Samen kiezen we voor de behandeling die bij uw situatie past.
Samen kiezen we voor de behandeling die bij je situatie past.