Nieuwbouw gebouw R bereikt hoogste punt

Vandaag is een belangrijke mijlpaal bereikt in de nieuwbouw van Gebouw R. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de constructie van het multifunctionele gebouw, dat pal naast de hoofdentree van ons ziekenhuis komt te staan. Het bereiken van het hoogste punt is een belangrijk moment in de bouw, een moment waar we trots op zijn.

In het gebouw komen onder meer een compleet vernieuwde Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA), personeelsrestaurant en kantoor-werkconcept. Bij het bouwen van het vier verdiepingen tellende gebouw staat duurzaamheid centraal. Zo worden er duurzame bouwmaterialen gebruikt, wordt het gebouw gasloos opgeleverd, komen er zonnepanelen en krijgt het een sedumdak (vetplantjes).

We willen graag alle medewerkers die aan de bouw meewerken, bedanken voor hun toewijding en harde werk gedurende dit bouwproces. Hun inzet heeft ervoor gezorgd dat we hier vandaag met de bouwvakkers staan en deze mijlpaal vieren. We kijken uit naar de volgende fase!

Bereiken hoogste punt