Onze shuttlebus rijdt weer! En nu mét extra halte

De accu’s zijn opgeladen, de zitplaatsen gepoetst. Onze vrijwilligers van de shuttle-service zijn weer actief. Dat betekent dat bezoekers van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur weer van en naar de verschillende ingangen van het ziekenhuis gebracht kunnen worden.

En we hebben een nieuwtje! Bezoekers die met het openbaar vervoer naar het ziekenhuis komen en uitstappen bij bushalte WoensXL, kunnen voortaan ook gebruik maken van onze diensten. Er staat aan de kant van het ziekenhuis, tegenover de bushalte, een abri waar bezoekers kunnen wachten op onze shuttle-chauffeur! Die shuttle komt elke ronde over het ziekenhuisterrein langs deze halte. Je kan ook direct bellen met de chauffeur. Het telefoonnummer hangt op de abri.

Maak gerust gebruik van onze gastvrije shuttle-service. Het is makkelijk, gezellig en gratis!