Onze vrijwilligers stralen al 35 jaar!

Door het jaar heen staan onze vrijwilligers op verschillende plekken in ons ziekenhuis klaar voor onze patiënten. Zo zetten zij zich met hart en ziel in om met de shuttlebus kwetsbare patiënten van hun auto naar de ingang van het ziekenhuis te brengen. In de centrale hal komen ze vragende patiënten met een glimlach tegemoet, helpen ze mensen met de nieuwe aanmeldzuilen en lopen ze graag even mee om de patiënt naar de juiste afdeling te brengen. Op de verpleegafdelingen en poliklinieken ondersteunen ze patiënten met extra aandacht. En dat al 35 jaar…. met een club van meer dan 130 vrouwen en mannen…

Dit 35-jarig jubileum is dan ook een kroonjaar voor onze vrijwilligers. Daarom heeft het ziekenhuis ze donderdag nog eens extra in het zonnetje gezet.

Eerder deze maand – op de nationale dag van de vrijwilliger – kregen alle vrijwilligers – de jongste is 28 en de oudste 82 –  een kroontje thuisgestuurd met het verzoek om die vandaag op te doen. En nu staan ze stralend op de foto in hun centrale hal.

Na dit fotomoment ging het los. Er werd onder begeleiding van livemuziek enthousiast gedanst tijdens een uitgebreid diner dansant.

Word jij – net als wij – enthousiast van onze vrijwilligers? Misschien is het ook iets voor jou! Kijk op Vakgebied: Vrijwilliger – Werken Bij Catharina Ziekenhuis. We ontvangen je met open armen en een brede glimlach!