Voorlichtingsfilm ‘Borstkanker? Snel duidelijkheid in het Catharina Ziekenhuis’ (Video)

Catharina Kanker Instituut
Michelangelolaan 2
5623 EJ Eindhoven

Catharina een Santeon ziekenhuis

Ontdekt u een knobbeltje in uw borst of heeft u andere borstklachten? Dan wilt u snel duidelijkheid. In het Mammacentrum kunt u binnen één werkdag terecht voor onderzoek en u krijgt dezelfde dag nog de uitslag. Op één plek in het ziekenhuis vindt u er bovendien de beste zorg voor borstkanker in de regio Brabant. De mammachirurgen opereren zoveel mogelijk borstsparend en slagen er vrijwel altijd in om kwaadaardige cellen in één operatie weg te halen. Het percentage patiënten waarbij na de operatie kankerweefsel is achtergebleven is 1,43%. De landelijke norm is 20%. Het Mammacentrum behoort hiermee tot één van de beste van Nederland.