Speciaal diner voor onze vrijwilligers

Het is voor alle medewerkers in het ziekenhuis een bijzonder heftig jaar geweest. Dat geldt ook voor onze 130 vrijwilligers! Vanwege corona mochten zij lange tijd niet in het ziekenhuis zijn om onze patiënten en bezoekers te helpen.

Ook hun traditionele jaarlijkse kerstdiner dreigde in het water te vallen. Maar daar hebben we iets op gevonden. Alle vrijwilligers krijgen vandaag een ‘kerstdiner voor twee’ thuis bezorgd. Zo worden zij corona-proof toch in het zonnetje gezet. Want iedereen weet, de vrijwilligers van het Catharina Ziekenhuis zijn bijzonder, allemaal!

130 vrijwilligers van het Catharina Ziekenhuis krijgen een diner voor twee thuis gestuurd!

Heb jij interesse om vrijwilliger te worden in ons ziekenhuis? Kijk eens op onze webpagina.