9 maart 2023 Landelijk Themadag Radiotherapie – thema Longkanker

- Catharina Ziekenhuis - Locatie Congreszaal, route 149

Op donderdag 9 maart 2023  gaan diverse gerenommeerde sprekers jullie meenemen wat er in de loop der jaren is veranderd in onderzoek en behandeling van patiënten met longkanker. Een interessante dag waarbij ruim tijd is voor vragen en discussies.

Op donderdag 9 maart 2023 organiseren we van 09.30 – 17.00 uur voor de 16 de keer een Themadag Radiotherapie met als thema:

Longkanker

Onder dagvoorzitterschap van Prof. Dr. Ing. Coen Hurkmans gaan diverse gerenommeerde sprekers jullie meenemen wat er in de loop der jaren is veranderd in onderzoek en behandeling van patiënten met longkanker. Het belooft een interessante dag te worden, waarbij ruim tijd is voor vragen en discussie.

Deze dag is bedoeld voor klinisch fysici (i.o.), radiotherapeutisch laboranten, assistenten in opleiding tot radiotherapeut, radiotherapeuten en (project)medewerkers. Globale kennis van moderne bestralingstechnieken is wel vereist.

Accreditatie

Voor de themadag Hersenmetastasen is accreditatie aangevraagd bij de:

• ADAP NVMBR Scholing stralingsveiligheid
  • NVRO Nascholing Radiotherapie en Oncologie
  • NVKF Werkterrein – Radiotherapie (RT)
  • NAPA Beroepsvereniging physician assistants

Nadere informatie

Download hier het programma Themadag 2023.

Bekijk hier de presentaties