Bezoektijden

Het is toegestaan om per patiënt twee bezoekers per dag te ontvangen tussen 16.00 en 20.00 uur. We vragen bezoekers rekening te houden met de rustbehoefte van patiënten en daarom mogen er maximaal twee bezoekers tegelijk bij een patiënt zijn.

Afwijkende bezoekregels

Voor één directe naaste van de patiënt (partner, kind, ouder) geldt een uitzondering. Deze mag van 11.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 21.00 uur aanwezig zijn.

De afdeling Kortverblijf en Dagbehandeling heeft de volgende bezoektijden.

• 11.00 – 16.00 uur: 1 bezoeker
  • 16.00 – 20.00 uur: 2 bezoekers
  • 20.00 – 21.00 uur: 1 bezoeker

De afdeling Cardiothoracale Chirurgie heeft de volgende bezoektijden:

• 13.30 – 15.30 uur
  • 18.00 – 20.00 uur

Per tijdvak mogen er maximaal 2 bezoekers per patiënt zijn.

De afdeling Geriatrie heeft de volgende bezoektijden:

• 16.00 – 20.00 uur
    (In overleg kunt u soms een andere afspraak maken.)

Rustuur

Van 13.00 tot 14.00 uur is het rustuur voor onze patiënten. Op feestdagen gelden de reguliere bezoektijden.

Op welke afdeling ligt de patiënt?

Bij de receptie in de centrale hal kunt u dit navragen (of via telefoonnummer 040 – 239 5417). U hoeft hiervoor alleen de naam van de patiënt door te geven. Onze medewerkers wijzen u graag de weg. Weet u wel de afdeling, dan kunt u in dit overzicht van routenummers zien via welke looproute u hier kunt komen.

Afspraak verzetten of afzeggen

Log in op MijnCatharina. Hier kunt u alles regelen rondom uw behandelingen en afspraken.

Bezoekersrestaurant en shop

Op de voorzieningenpagina komt u meer te weten over de shops, kadowinkel, kapper, koffiebar en restaurants

Let op, alleen pinnen

In verband met de veiligheid en uit oogpunt van hygiëne en efficiency kunt u in ons ziekenhuis alleen nog met pin betalen. Vergeet bij een afspraak of een bezoek aan ons ziekenhuis niet uw bankpas mee te nemen. Bedankt voor uw begrip.