Alstublieft niet bellen voor informatie over uw afspraak

Vandaag meldde minister van Ark voor Medische Zorg dat alle planbare reguliere zorg in ziekenhuizen wordt afgeschaald. De afgelopen weken hebben wij onze reguliere zorg al gedeeltelijk afgeschaald. Wij nemen telefonisch contact op met de patiënten van wie de afspraak niet doorgaat. Als u geen bericht krijgt, dan gaat uw afspraak, of operatie, gewoon door en kunt u veilig naar ons ziekenhuis komen.

Wij verzoeken u daarom om ons niet te bellen over uw afspraak. Zo blijven wij telefonisch bereikbaar voor patiënten van wie de afspraak wél is uitgesteld.

Acute zorg, spoedoperaties, oncologische zorg en zorg voor onze hart- en vaatpatiënten, geplande keizersneden en overige niet uitstelbare operaties gaan uiteraard gewoon door.

Meer informatie leest u op deze pagina en in onze veelgestelde vragen